Құзыреттілік картасы

Кеңес беру және сұхбат жүргізу

Клиенттермен байланыс ЕМО (МО) қызметкерлерінің жұмысының маңызды бөлігі болып табылады және тиімді және тиімді жұмыс үшін қажет. Қызметкердің осы құзыреттілікке ие болуы ЕМО (МО) мен қызметкердің оң және кәсіби имиджіне ықпал етеді. Тұлғааралық дағдыларды пайдалану клиенттер мен мүдделі тараптардың қажеттіліктері қанағаттандырылатынын құрметтеуді, түсінуді және хабарлауды қамтамасыз етеді.
Жалпы ақпарат
Міндетті
Еңбек мобильділігі орталығының директоры
Жұмыс берушілермен байланыс жөніндегі маман
Жұмыспен қамтуға жәрдемдесу жөніндегі маман
Жұмыспен қамту қызметінің құрылымдық бөлімше басшысы
Кәсіптік бағдар беру маманы
Кәсіптік оқыту маманы
Мансап орталығының директоры
Құзыреттілік тобы
Тұтынушылармен өзара әрекеттесу құзыреттері
Құзыреттілік идентификаторы

В2

Маңыздылық
5
Маңыздылық
Күрделілік
Толық меңгеру уақыты
Сынилік
Жиілік
5
4
6 месяцев
5
Күнделікті
Құзыреттілік сипаттамасы
Клиенттермен қарым-қатынас кезінде, оның ішінде клиенттің қарсылық жағдайында шыдамдылық пен түсіністік таныта отырып, клиенттерге шешуші және қабылдаушы көзқарас орнату мүмкіндігі
Мінез-құлық көрсеткіштері
Қызметкер мыналарды білуі керек:
- клиентпен қарым-қатынас жасау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету құрмет көрсету, алалаушылық пен стереотиптерден аулақ болу және шыдамдылық таныту
- клиенттердің қажеттіліктері мен мәселелеріне мұқият тыңдау және беру
- тиісті дене тілін сақтау, мысалы, ашық, босаңсыған позаны сақтау, күлімдеу, басын изеу, көзбен байланыс орнату
- негізгі ойларға баса назар аудара отырып, нақты және қысқаша сөйлеу
- кәсіби лексиканы қолдану
- ақпаратты түсіндіру, қажет болған жағдайда түсінікті болу үшін идеяларды қайталау
Қызметкер білуі керек:
- кеңес беру теориялары және қажетті техникалар
- вербалды емес қарым-қатынас техникасы
- тұлғааралық қатынастардың табиғаты
- топтық және жеке жұмыс жасау техникасы
Құзыреттердің тізіміне оралу